Φεστιβάλ Ήχων Reveil 10

Σάββατο 06 Μαΐου 2023, 4.30-8μ.μ. στο Μουσείο Πάρκου Διάσωσης  Χλωρίδας και Πανίδας & 9-11μ.μ. στο RIDE Café bar

 

Το Φεστιβάλ ήχων και οικολογίας Reveil, που διοργανώνει η καλλιτεχνική ομάδα Soundcamp Cooperative, επιστρέφει με την δέκατη επετειακή έκδοση του στις 6-7/5 με παράλληλες εκδηλώσεις σε διάφορες πόλεις της Ευρώπης, του Ηνωμένου Βασιλείου της Αγγλίας, της Αμερικής και του Καναδά. Το Σάββατο 6/5, θα παρουσιαστούν στα Χανιά μια σειρά από δράσεις που θα αποτελέσουν μέρος του Φεστιβάλ Reveil και θα φιλοξενηθούν σε δύο σημεία της πόλης με δωρεάν είσοδο για το κοινό: το Πάρκο Διάσωσης Χλωρίδας και Πανίδας του Πολυτεχνείου Κρήτης από τις 4.30μ.μ. μέχρι τις 8 μ.μ. & το RIDE café bar στο παλιό λιμάνι από τις 9 μέχρι τις 11μ.μ.

 

Το φετινό πρόγραμμα που έχει επιμεληθεί η Μαρία-Ευτυχία Παπαδομανωλάκη, ιδρυτικό μέλος της Soundcamp Cooperative, θα ξεκινήσει από το Πάρκο και θα συνεχιστεί στο RIDE. Πιο συγκεκριμένα:

 

4.30 – 9.00  Zωντανή μετάδοση του 24ώρου Ραδιοφωνικού  

                    Προγράμματος Reveil στο χώρο του Πάρκου μέχρι τις 8μμ,

                    με τη συνδρομή του Ράδιο Ένταση 93.5FM, στο RIDE αλλά

                    και διαδικτυακά στη σελίδα soundtent.org/reveil/                  

 

                    Το Reveil μεταδίδει ζωντανές εκπομπές

                    ηχοτοπίων του ξημερώματος (γνωστό και ως η

                    χoρωδία της Αυγής – Dawn Chorus) από όλο τον

                    κόσμο.

 

4.30 – 5.10  Από την Αρχιτεκτονική και Υπολογιστική Ακουστική ως

                    την Ακουστική Ηχοτοπίου: Προσεγγίσεις για ένα       

                    καλύτερο Ακουστικό Περιβάλλον’.- Μουσείο                    

                    Διάλεξη από τον Δρ. Νικόλαο Μ. Παπαδάκη,μέλος του       

                    ερευνητικού εργαστηρίου Co.Mec.O του Πολυτεχνείου

                    Κρήτης.

 

 5.20-5.40    «WE.MEN»- Χοροθεατρική ομάδα Δη.Πε.Θε.Κ.- 

                    Ελαιώνας δίπλα στο Μουσείο

 

 5.50-8.00    Maker Culture-Creative Reuse  -Παρουσίαση/Εργαστήριο 

                    από το TUC TIE Lab  - Moυσείο

 

 6.15-7.15    Ηχοπερίπατος στο Πάρκο για μικρούς και

                    μεγάλους με την Δρ Κατερίνα Τζεδάκη (ΕΛΜΕΠΑ).

                    - Έναρξη στο Μουσείο

 

 7.30-8.00    Παρουσίαση του έργου ‘Χώρα’ από την

                    Νικολέτα Χατζοπούλου Μουσείο

 

___________________________________________RIDE CAFE BAR

 

9.00-10.00    Ηχοτοπίο: από το ηχητικό περιβάλλον στη μουσική και

                 πάλι πίσω - Σύντομη παρουσίαση και συζήτηση με το Νικόλα

                 Βαλσαμάκη

 

10.00-11.00   Παρουσιάση του έργου “The Port has never left” του

                      Δημήτρη Μπαρνιά.

 

 

Περιγραφές Δράσεων

 

 Reveil 10 – 24ωρο Ραδιοφωνικό Πρόγραμμα – Soundcamp

Πρόκειται για το 10ο φεστιβάλ Reveil που διοργανώνει ο διεθνής καλλιτεχνικός οργανισμός Soundcamp, με βάση το Λονδίνο, την Κρήτη και τη Χάγη, ο οποίος ερευνά από το 2013 τις κοινωνικές, προσωπικές και περιβαντολλογικές οικολογίες σε φυσικά, αστικά και περιαστικά οικοσυστήματα. Μέλη του οργανισμού είναι οι ερευνητές και καλλιτέχνες ήχου Grant Smith, Dawn Scarfe από το Λονδίνο, ο Μax Baraitser-Smith από τη Χάγη και Μαρία Παπαδομανωλάκη από τα Χανιά. Το πρόγραμμα του φεστιβάλ περιλαμβάνει το 24ωρο ραδιοφωνικό πρόγραμμα Reveil που μεταδίδει ζωντανές εκπομπές ηχοτοπίων του ξημερώματος (γνωστό και ως η χoρωδία της Αυγής – Dawn Chorus) από όλο τον κόσμο.

 

Η μίξη των ηχοτοπίων από τα διάφορα σημεία του πλανήτη για το 24ωρo ραδιοφωνικό προγράμμα γίνεται ζωντανά από το Λονδίνο (Grant Smith, Μαρία Παπαδομανωλάκη and Hannah Kemp-Welch, Soundcamp), το Santiago στη Χιλή (Fernando Godoy, Tsonami Arte Sonoro) και το Sunshine Coast στην Aυστραλία (Leah Barclay, Biosphere Soundscapes) και φιλοξενείται από τον καλλιτεχνικό οργανισμό Wave Farm στη Νέα Υόρκη, τον Resonance Extra στο Λονδίνο καθώς και πάνω από 20 ραδιοφωνικούς και διαδικτυακούς σταθμούς σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένου και του Ράδιο Ένταση 93.5FM. Η έναρξη του προγράμματος θα γίνει το Σάββατο 6η Μαΐου στις 7 π.μ. και θα ολοκληρωθεί την Κυριακή 7η Μαΐου στις 8 π.μ. Το Reveil ακολουθεί τον ήλιο στο πέρασμα του από την ανατολή προς τη δύση και μεταδίδει ζωντανά, καθώς χαράζει, τους ήχους από καιρικά φαινόμενα, μεταναστευτικά πουλιά, σταυροδρόμια, μηχανές, πόλεις, χωριά, εκκλησίες, αυλές μουσείων, κήπους, μπαλκόνια, υδρόφωνα μέσα σε θάλασσες και λίμνες, πομπούς στις στέγες ουρανοξυστών και τουριστικών θερέτρων, μέσα σε τροπικά δάση, ερήμους και απροσπέλαστα φαράγγια, δημιουργώντας έτσι ένα συνεργατικό ηχητικό έργο μακράς διαρκείας.

 

www.soundtent.org/reveil

 

‘Από την Αρχιτεκτονική και Υπολογιστική Ακουστική ως την Ακουστική Ηχοτοπίου:Προσεγγίσεις για ένα καλύτερο Ακουστικό Περιβάλλον’ - Διάλεξη από τον Δρ Νικόλαο Μ. Παπαδάκη - Ινστιτούτο Υπολογιστικής Μηχανικής και Βελτιστοποίησης- Πολυτεχνείο Κρήτης

 

Η Υπολογιστική Ακουστική δίνει την δυνατότητα υπολογισμού του ηχητικού πεδίου σε ένα χώρο, το οποίο μπορεί να διαμορφωθεί σύμφωνα με αρχές Αρχιτεκτονικής Ακουστικής. Η υποκειμενική αντίληψη και το βίωμα μέσω της ακουστικής αίσθησης μπορούν να εκτιμηθούν με την πιο σύγχρονη προσέγγιση της Ακουστικής Ηχοτοπίου. Ο συνδυασμός των παραπάνω είναι βέλτιστος για την διαμόρφωση του Ακουστικού Περιβάλλοντος, ενώ ενδείκνυται για προσεγγίσεις Οπτικοακουστικής αλληλεπίδρασης.

 

«WE.MEN»- Χοροθεατρική ομάδα Δη.Πε.Θε.Κ.

Απόσπασμα από τη σπονδυλωτή χοροθεατρική performance που θα παρουσιαστεί σε ημερομηνία που θα ανακοινωθεί, στο πλαίσιο της παρουσίασης των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Δη.Πε.Θε.Κ.

Το θέμα είναι η εσωτερική μας μάχη για τη διατήρηση της παιδικότητάς μας.

Το πρώτο κομμάτι ντύνεται ηχητικά με ηχογραφημένους ήχους πουλιών από τη Μαρία Παπαδομανωλάκη, το soundtrack της ταινίας «Song of the sea» του συνθέτη και ενορχηστρωτή Bruno Coulais σε συνεργασία με την Kila και η ηχογραφημένη αφήγηση της Κατερίνας Δαμιανάκη. Το δεύτερο μουσικό κομμάτι είναι το «L’ Eclaircie» των Varsovie.

Σύλληψη-Χορογραφία από αυτοσχεδιασμούς των συμμετεχόντων: Έλενα Σταυροπούλου

Συμμετέχουν οι: Γιακουμέλου Νικολέτα, Δαμιανάκη Κατερίνα, Θεοδωράκη Ιωάννα, Παπαδογιαννάκη Ερμιόνη, Παπαλεξάτου Άννα, Σαριδάκη Βασιλική, Σαριδάκη Παναγιώτα, Χρυσουλάκη Ειρήνη

 

Hχοπερίπατος στο Πάρκο Χλωρίδας και Πανίδας

με την Δρ Κατερίνα Τζεδάκη, αναπληρώτρια Καθηγήτρια του τμήματος Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου.

 

Ο ηχοπερίπατος είναι μια ομαδική διραστηριότητα στην οποία οι συμμετέχοντες περιδιαβάζουμε και αφουγκράζομαστε τους ήχους του τοπίου, με την βοήθεια κάποιου οδηγού. Στόχος της δραστηριότητας αυτής είναι η εξερεύνηση της κρυμμένης ηχητικής διάστασης της καθημερινότητας, και η ανάπτυξη της ικανότητας συνειδητής ακρόασης και κατανόησης της δυναμικής ισορροπίας ή ανισορροπίας των ήχων στο περιβάλλον μας. Για τον ηχοπερίπατο συνίσταται η χρήση άνετων ρούχων, παπουτσιών και καπέλου. Τα χέρια πρέπει να είναι ελεύθερα.

 

 

Maker Culture-Creative Reuse 

Θα παρουσιαστούν διάφορα project δημιουργικής επανάχρησης και θα υπάρχει και επί τόπου δημιουργία διάφορων αντικειμένων από ανακυκλώσιμο πλαστικό.

 

Τα έργα που παρουσιάζονται έχουν δημιουργηθεί μέσα από διάφορες δράσεις με σχολεία στην Αθήνα και στα Χανιά, καθώς και σε δράσεις με διάφορους ΟΤΑ και άλλους φορείς.

 

https://www.facebook.com/TUCTIELab/

https://www.facebook.com/athensmunicipalmakerspace

 

ΧΩΡΑ (revisited)

 

Ένα έργο τετραφωνίας, συγκεκριμένης τοποθεσίας που πρωτοπαίχτηκε στην Αρχαία Ρωμαϊκή Αγορά της Αθήνας στις 12 Σεπτεμβρίου του 2020. Το έργο αποτελεί μέρος μιας μεγαλύτερης εργασίας, μίας μελέτης περίπτωσης στα πλαίσια της διδακτορικής διατριβής μου στην μουσική

και την αρχιτεκτονική. Η αφετηρία είναι μια αναφορά στην φιλοσοφική έννοια της χώρας και της σιωπής. Σε αυτό το πλαίσιο, η σιωπή ορίζεται ως ο χώρος που δημιουργείται από την ερμηνεία του οπτικού περιβάλλοντος σε ήχο.

 

Το έργο αποτελείται από τέσσερα μέρη και η παρτιτούρα δημιουργήθηκε από φωτογραφίες των τεσσάρων όψεων που περιβάλλουν την αγορά. Τα στοιχεία των εικόνων κάθε εικόνας αντιστοιχούν σε ήχους που χρησιμοποιούνται στην σύνθεση, ως αυτόνομα ηχητικά γεγονότα αλλά και ως σχέσεις μεταξύ των οπτικών και ηχητικών στοιχείων. Αυτή η συνθετική διαδικασία είναι μέρος μίας πρωτότυπης μεθόδου χωρο-χρονικής σύνθεσης και τυπολογικής οργάνωσης σχημάτων και ήχων και θα παρουσιαστεί μαζί με το έργο. Όλοι οι ήχοι ηχογραφήθηκαν σε τενόρο και επτάχορδη βιόλες ντα γκάμπα με lo-fi εξοπλισμό.

 

Σύνθεση - εκτέλεση : Νικολέτα Χατζοπούλου

Έτος σύνθεσης : 2020

Διάρκεια : 18 λεπτά

(Δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του Deeper than Silence, επιμέλεια της Δ. Βιτάλη, commission από το ΕΜΣΤ & το Υπουργείο Πολιτισμού)

 

 

 

 

 

____________________________________________________ RIDE

 

 

Ηχοτοπίο: από το ηχητικό περιβάλλον στη μουσική και πάλι πίσω

 

Μια σύντομη παρουσίαση και συζήτηση γύρω από τις διαφορετικές προσεγγίσεις το ηχητικού περιβάλλοντος μέσα από το πρίσμα της σύνθεσης ηλεκτροακουστικής μουσικής και ειδικότερα της σύνθεσης ηχοτοπίου.

 

The port has never left- Δημήτρης Μπαρνιάς

 

Τους τελευταίους τρεις μήνες έχω αφιερώσει πολύ χρόνο ηχογραφώντας ήχους από το ενετικό λιμάνι των Χανίων. Δυστυχώς, ένα μεγάλο μέρος του αρχικού πιο ήσυχου και μοναδικού ηχητικού τοπίου του έχει υποβαθμιστεί με τα χρόνια από τις τουριστικές εξελίξεις. Ωστόσο, υπάρχουν ακόμα μερικά ακουστικά πλούσια και κινούμενα σημεία γύρω από αυτήν την περιοχή, που καλύπτουν μια ευρεία ζώνη του φάσματος ακρόασης. Κάθε ένα από αυτά τα σημεία έχει το δικό του ρυθμό και ιδιότητες μετατόπισης φάσης ανάλογα με την ένταση και την κατεύθυνση του ανέμου αντίστοιχα.

 

Ένα που βρήκα το πιο ενδιαφέρον ακουστικά, είναι η δεύτερη ξύλινη αποβάθρα ενώ περπατούσα από το Neorio Moro προς το κέντρο του λιμανιού. Εκεί νιώθεις την αίσθηση ότι είσαι μέσα στη θάλασσα - κατά κάποιον τρόπο είσαι επειδή η αποβάθρα επιπλέει στο νερό. Η θάλασσα εκεί ακούγεται επίσης πιο δυνατά μαζί με όλους τους μικρούς ήχους που δημιουργούνται από την τριβή των σκαφών με την αποβάθρα - τις σημαδούρες, τα ατσάλινα ελατήρια και τα σχοινιά.

 

Κάνοντας μεγέθυνση σε καθέναν από αυτούς τους ήχους, αρχίζεις να ακούς τις επιμέρους «παραστάσεις» τους. Χρησιμοποιώντας μικρόφωνα επαφής μπόρεσα να αποτυπώσω μερικές από αυτές τις παραστάσεις μεμονωμένα και αργότερα να εξάγω πληροφορίες όπως ο χρόνος, ο τόνος και η ένταση μέσα από αυτές. Με αυτόν τον τρόπο, μπόρεσα να τα μεταφέρω σε ένα διαφορετικό μουσικό σύμπαν στο οποίο κατέστησα δυνατό να δοκιμάσω αμέτρητες παραλλαγές της χροιάς ή να προσαρμόσω τις «ατέλειες» του τόνου με βάση συγκεκριμένες μουσικές κλίμακες. !.

 

 

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ

 

ΝΙΚΟΛΑΣ ΒΑΛΣΑΜΑΚΗΣ

O Nικόλας Βαλσαμάκης συνθέτει και διδάσκει ηλεκτροακουστική μουσική και σύνθεση ήχου. Αποτελεί ιδρυτικό μέλος του Ελληνικού Συνδέσμου Συνθετών Ηλεκτροακουστικής Μουσικής (ΕΣΣΗΜ). Διδάσκει στο Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής (ΕΛΜΕΠΑ) στο Ρέθυμνο, όπου μετέχει στη διεύθυνση του Στούντιο Μουσικής Διάδρασης και Πολυφωνίας.

 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΑΡΝΙΑΣ

Ερευνώντας για καινούργιες φόρμες και μουσικές εμπειρίες, έχω συμμετάσχει σε διάφορα καλλιτεχνικά σχήματα. Μέσα από πειραματισμούς, μουσικές μεταλλάξεις και ηχητικές αντιθέσεις ψάχνω να μεταδώσω την χροιά του αισθησιακού μου φίλτρου. Είναι μια συνεχόμενη διαδικασία. Άλλοτε το μήνυμα αλλάζει, άλλες φορές ανακαλύπτω καινούργιους πιο αποδοτικούς τρόπους για την μετάδοση του. Η μουσική μου είναι δεμένη με ηλεκτρονικούς και περιβαλλοντικούς ήχους μέσα από τους οποίους βρίσκω περισσότερη ελευθερία να διαμορφώσω την χροιά μου. Μέσω αυτής ιδανικά στοχεύω να διεγείρω ξεχασμένα συναισθηματικά γεγονότα η να ανακαλύψω καινούργια. Ο ρυθμός εξίσου σημαντικός ώστε να συντονιστώ με το κοινό. Τέλος οι παύσεις μέσα από τις οποίες θέλω να δώσω τον χρόνο στους ακροατές να επεξεργαστούν την εμπειρία που ίσως ιδανικά τους επεκτείνει στιγμιαία την συνείδηση.

 

http://tokeno.net

 

 

Δρ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ-ΑΛΚΕΤΑΣ ΟΥΓΓΡΙΝΗΣ - Διευθυντής του Εργαστηρίου «Μεταβαλλόμενων Ευφυών Περιβαλλόντων» (TUC TIE Lab)

 

Η ειδίκευσή του σημειώνεται επάνω στην εφαρμογή σύγχρονων τεχνολογιών και στην ανάπτυξη μεθοδολογιών που δημιουργούν ένα συμμετοχικό, ανθρωποκεντρικό πλαίσιο έρευνας και εφαρμογής,

με στόχο την αναβάθμιση της καθημερινής ζωής και την αλλαγή παραδείγματος στη σύγχρονη κοινωνία. Οι σύγχρονες τεχνολογίες εκλαμβάνονται ως διεπαφή μεταξύ του ανθρώπου και του χώρου, σε όλα τα επίπεδα, από την ιδέα ως την εμπειρία. Ειδικότερα, στον τομέα των εφαρμογών σε μνημεία και χώρους ανάδειξης της πολιτιστικής κληρονομιάς, το έργο του ερευνά την δυνατότητα του βιώματος του επισκέπτη ώστε να δοθεί η αίσθηση και η ατμόσφαιρα της εποχής που εκτίθεται, και να δημιουργήσει μια εμπειρία ικανή να γεννήσει συνειρμούς και την ανάδειξη του «πνεύματος του τόπου». Η συνεισφορά του σε εφαρμοσμένη έρευνα υπάρχει μέσα από την υλοποίηση 46 κύριων και

28 πιλοτικών ερευνητικών προγραμμάτων, που έχουν ολοκληρωθεί ή βρίσκονται σε στάδιο υλοποίησης. Είναι συγγραφέας 2 βιβλίων, έχει επιμεληθεί 4 βιβλία και έχει 86 επιστημονικές δημοσιεύσεις. Έχει 17 εθνικές και διεθνής διακρίσεις, ανάμεσά τους και το Europe 40 under 40

Architecture Award (2008).

 

Είναι Διπλ. Αρχιτέκτων-Μηχανικός ΑΠΘ (1994) με Διδακτορική Διατριβή στο ίδιο Πανεπιστήμιο με θέμα Δομική μορφολογία και κινητές κατασκευές στους μεταβαλλόμενους χώρους (2009). Το διάστημα 2004-

2006 διετέλεσε Visiting Research Associate στο Harvard Graduate School of Design [GSD].

 

Δρ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Μ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ

 

Ο Δρ. Νικόλαος Μ. Παπαδάκης είναι ερευνητής στο Πολυτεχνείο Κρήτης στο Ινστιτούτο Υπολογιστικής Μηχανικής και Βελτιστοποίησης στον τομέα της Ακουστικής και διδάσκει στο Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής (ΕΛΜΕΠΑ) στο Ρέθυμνο. Έχει διδακτορικό στην Αρχιτεκτονική και Υπολογιστική Ακουστική και ειδικεύεται ερευνητικά και επαγγελματικά σε θέματα Ακουστικής χώρων. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα είναι: Υπολογιστικές Μέθοδοι στην Αρχιτεκτονική Ακουστική, Ακουστική Μοντελοποίηση, Ακουστική Ηχοτοπίου, Ακουστικές Μετρήσεις, Ψυχοακουστική, Οπτικοακουστική Αλληλεπίδραση.

 

Link: comeco.tuc.gr/acoustics/

 

ΕΛΕΝΑ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ

 

Η Έλενα Σταυροπούλου είναι απόφοιτος της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης. Με υποτροφία του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών απέκτησε το μεταπτυχιακό τίτλο «Performance» στο London Contemporary Dance School -The Place, σε συνεργασία με την Jasmin Vardimon Company ως Apprentice. Συνεργάστηκε ως χορεύτρια - performer με την Jasmin Vardimon Company -London. Στην Ελλάδα έχει συνεργαστεί με διάφορους χορογράφους.

Έχει χορογραφήσει και χορέψει σε δικά της projects, σε ποικίλα πλαίσια. Επιμελείται της κίνησης σε επαγγελματικές παραστάσεις  του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Κρήτης, θεατρικών ομάδων και χορωδιών. Το 2021 πήρε επιχορήγηση από τα ‘Ανοιχτά Πανιά’ για παράσταση χορού και χορωδιακής μουσικής, με την ονομασία ‘Ad locum’. Το 2022 έκανε περιοδεία την παράσταση στο Patras Art Festival και στο Μουσείο Περιβάλλοντος Στυμφαλίας του Πολιτιστικού Ιδρύματος Τράπεζας Πειραιώς, με τη συμμετοχή του γυναικείου φωνητικού συνόλου Opus Femina. Δίδαξε σύγχρονο χορό σε γυμνάσια και λύκεια, στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Dancing  to connect» της Onassis Stegi και σε επαγγελματικές και ερασιτεχνικές σχολές χορού. Διδάσκει στο ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Κρήτης το μάθημα της «Κίνησης» και του «Σύγχρονου χορού-Αυτοσχεδιασμού-Σύνθεσης Χοροθεάτρου» σε ενήλικες και έφηβους. Έχει κάνει μουσικές σπουδές και ασχολείται με το τραγούδι. Ήταν μέλος του γυναικείου φωνητικού συνόλου Opus Femina και της Παιδικής Χορωδίας ΚΕΠΑΠ Δήμου Κορίνθου. Είναι τελειόφοιτη της Νομικής σχολής του ΕΚΠΑ.

 

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΕΔΑΚΗ

 

Η Κατερίνα Τζεδάκη είναι συνθέτρια, ερευνήτρια και Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στην Ηλεκτροακουστική Μουσική Σύνθεση στο Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα συμπεριλαμβάνουν: Σύνθεση ηλεκτροακουστικής μουσικής, Έρευνα και Σύνθεση Ηχοτοπίων, Ακουστική Οικολογία, Ηχητικός Σχεδιασμός, Ηλεκτρονικά Μουσικά Όργανα, Θέματα Μουσικής Πράξης και Διάδρασης, Ηχητική Αρχαιολογία. Έχει γράψει μουσική κυρίως αλλά όχι και αποκλειστικά για ηλεκτροακουστικά μέσα. Η μουσική της έχει παρουσιαστεί σε πολλά Ελληνικά και διεθνή φεστιβάλ και συνέδρια. Είναι ιδρυτικό μέλος του Ελληνικού Συνδέσμου Συνθετών Ηλεκτροακουστικής Μουσικής και της Ελληνικής Εταιρείας Ακουστικής Οικολογίας.


www.ktzedaki.net

 

ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ ΝΙΚΟΛΕΤΑ

 

Συνθέτρια, περφόρμερ, ερευνήτρια και curator, που ζει στην Αθήνα. Έχοντας ένα διεπιστημονικό υπόβαθρο, εστιάζει στη δημιουργία οργανωμένου ήχου που βασίζεται στη σχέση σιωπής και θορύβου και στη σχέση χώρου και χρόνου, αξιοποιώντας περιστασιακά και εξωμουσικές πηγές. Το συνθετικό της έργο περιλαμβάνει έργα για σόλο όργανα και διάφορα σύνολα μουσικής δωματίου, ηλεκτροακουστικά έργα, όπερες δωματίου και φωνητικά έργα, αλγοριθμικές και site-specific συνθέσεις και μουσική για θέατρο και ταινίες μικρού μήκους. Το εύρος του έργου της ως περφόρμερ και εκτελέστρια της βιόλα ντα γκάμπα, περιλαμβάνει τη συμμετοχή σε έργα παλαιάς και σύγχρονης μουσικής και αυτοσχεδιασμού. Σπούδασε μουσική σύνθεση στο Βασιλικό Κονσερβατόριο της Χάγης, και αστροφυσική στο Πανεπιστήμιο της Ουαλίας στο Κάρντιφ. Είναι υποψήφια διδάκτωρ στον τομέα αρχιτεκτονικής και μουσικής στο Πολυτεχνείο της Κρήτης. Διοργανώνει και επιμελείται projects στο χώρο της NGallery.

 

http://nicoletachatzopoulou.com

http://ngalleryathens.com